
Bilmiyorum aramızda Urfalı olup da Astor Turizm kullanmayan var mıdır? Bu firmayla alakalı şikayetleri başka yerlere de yazıyoruz fakat bir çözüm üretilmiyor. O nedenle buradan da yazarak sizleri bilgilendirmek istedim.
Biz de sürekli İstanbul’a gidip gelirken bu firmayı tercih ediyorduk. Fakat son birkaç defa başımıza gelen olaylardan dolayı artık tercih etmeme kararı aldık. Bunlar zannediyor ki bizler onlara muhtacız, mecburuz ve istedikleri gibi her atı koşturabilecekler fakat yok öyle bir dünya efendim.
Ailemle birlikte Astor firmasından bilet satın aldık. Aldığımız zaman da özellikle belirtiyoruz ki herkes yanyana olsun. Ki ayarlıyorlar bileti satarken. Bir problem yok diyorlar. Mesela en son satın alışımızda 30-31 ve 34. koltukları vermişlerdi. Gayet normal. Çocuğumuz da yanımızda olacaktı. Fakat otobüse binmeden önce muavin bu koltukların dolu olduğunu, onlara 10-11 ve 34 numaralı koltukları verebileceklerini söylediler.
Biz bir aileyiz. Otobüs yolculuklarında sizin de bildiğiniz üzere herkes yakın olmak ister. Çocuğun sorunu olur, başka problemler çıkar. Hep yan yana olmakta fayda vardır. Fakat Astor turizm çalışanlarının bu şekilde davranması, sanki onlara muhtaçmışız gibi davranmaları hem iş ahlakına aykırıdır hem de hoş karşılanamaz.
Şikayetvar.com’a da yazıyoruz fakat firmadan adam akıllı birileri çıkıp da müşteri şikayetlerini değerlendirmiyor. Tamam bir daha olmaz deseler dahi geçiştirmek için söylenmiş sözlerin ötesine geçmiyor. Buraya da aramızda bu firmayı kullanacak olan kimse varsa bunları göz önünde bulundursun diye paylaşıyorum.