Leyla Yıldız
  • 3

Samsung şikayet: Satış sonrası telefonu garanti dışı bıraktılar

  • 3

12.08.2021’de Samsung Galaxy A71 cep telefonu satın aldım. Aldığımdan beri 3 farklı sorun yaşadım. Fakat asıl sorun telefonun arızalanması değil. Olabilir. İnsan yapımı bir şeydir ve arızalanabilir. Benim şikayetçi olduğum konu teknik servis ve müşteri hizmetlerinin ilgilenmiyor olması.

İlk önce şarj yerinde sorun oldu. Bunu hallettiler. Sonra ekranda bir sorun oluştu. Bunun için de içine sıvı girmiş denilerek garanti dışında bıraktılar. Servise gönderdim içinde sıvı yok dediler. Sonrasında ise mikrofonunda problem oldu ve bunun için de sıvı girmiş bahanesini uydurdular.

Kaçtır yazıyorum fakat bir sonuç alamadım. Buradan samsung cep telefonu almak isteyenlere bildirmek istiyorum. Samsung sadece telefonu veya ürünleri satıp, sonrasında sudan bahanelerle işin içinden sıyrılmaya çalışıyor.

Müşteri hizmetlerinde konuştuğum kişiler saygısız değillerdi fakat kibar bir dille size yardımcı olmayacaklarını söylüyorlar. Eğer ki Samsung ile alakalı bir ürün almak istiyorsanız öncesinde yorumları mutlaka okuyun! Zaten bu size bir fikir verecektir.

Paylaş

Bu konulara da göz atmak ister misin?

KONUYA BİR YORUM BIRAK

KONUYA BİR YORUM BIRAK

Bu kısımdan videoyu alacağınız kaynağı seçiniz.

Lütfen videonun sonundaki id numarasını giriniz. https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs Örnek: 'sdUUx5FdySs'.